Általános szerződési feltételek

A jelen ÁSZF tartalmazza a HORZE HUNGARY KFT. szerződési feltételeit az alábbiak szerint: 

A Webáruház címe:

2120 Dunakeszi

Fő út 1/b.

A webáruház üzemeltetőjének adatai:

Cégnév: Horze Hungary Kft.

Székhely címe: 2120 Dunakeszi, Fő út 1/b.

Cégjegyzékszám:

Nyilvántartást vezető cégbíróság:

Statisztikai számjel:

Fogyasztási cikk - Adószám:

Bankszámlaszám: 

Ügyfélszolgálat/Áruház adatai:

Cím: Horze Lovasáruház 

Telefon: 0627-391-194

E-mail: info@horze.hu

Nyitva tartása: H-SZO 9:00-19:00

Az általános szerződési feltételek elfogadása:

1. Ha a felhasználó a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni mind a regisztráció, mind pedig a vásárlás során (tehát mindkét esetben) köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre a Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.

2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat, és nem küldhet megrendelést sem. 

A megrendelés lépései:

1. Regisztráció a www.horze.hu weboldalon 

2. A kosár használata, termékek kiválasztása

Ha méret- és fazonbeli bizonytalanságából fakadóan kérdései lennének, vagy olyan terméket szeretne, amelyet nem talál a weboldalon, keresse fel bátran munkatársainkat az info@horze.hu email címen, vagy a +36 27 391194-es telefonszámon!

3. A megrendelés összeállítása

4. Az adatbeviteli hibák ellenőrzése és javítása

Nagyon fontos, hogy a megadott mobiltelefonszámon a megrendelés tételeiben fennálló esetleges változások, vagy egyes termékekre vonatkozó készlethiány miatt felmerülő kérdésekben illetékes személyt érjük el KÖZVETLENÜL

5. A megrendelés elküldése

6. A megrendelés visszaigazolása

Az adásvételi szerződés létrejötte:

1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja, adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. 

Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, tehát a szolgáltatást igénybe venni.

2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon létrejött szerződés írásban megkötöttnek minősül, arra a magyarországi jog az irányadó, és a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak rá.

3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető, tartalma elolvasható, menthető, kinyomtatható. 

A termék lényeges tulajdonságai

A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain. 

Árak

A Webáruházban közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak.

A Horze Hungary Kft. (továbbiakban Horze) fenntartja az esetleges árváltozás jogát.

A termékek árainak feltüntetésekor a Horze a tőle elvárható legnagyobb gondossággal jár el, azonban az esetlegesen előforduló technikai-, adatrögzítési-, illetve nyomdai hibákért nem áll módjában felelősséget vállalni.

Rendelés

Rendelés történhet a www.horze.hu weboldalon, illetve telefonos megkeresésen keresztül.

Telefonos megrendelést - a félreértések elkerülése végett - minden esetben e-mailen is meg kell erősíteni!

Téves megrendelését a Vevő még a csomag feladását megelőzően következmények nélkül  lemondhatja e-mailben az info@horze.hu címen vagy a +36 27 391194 -es telefonszámon.

A rendelés szintén következmények nélkül lemondható, amennyiben a Vevő által kért módon nem teljesíthető.

Kiszállítás, személyes átvétel

Szállítási határidő: Raktáron levő termékek esetén 2-3 munkanap. Amennyiben a termék nincs raktáron, úgy a Horze értesíti a Vevőt a szállítás határidejéről.  

Szállítási mód: GLS futárszolgálat.

Szállítási költség:

23.900Ft alatt 1490Ft szállítási díjat kell fizetni. 

23.900Ft felett a kiszállítás ingyenes Magyarországra, Szlovákiára és Romániára is!

Lótáp esetében a szállítási költség zsákonként 1490 Ft, függetlenül attól, hogy a rendelés összköltsége meghaladja-e a 23900 Ft-ot, vagy sem!

A szállítás menete: A házhoz szállítás hétköznap 9 és 16 óra között történik. A termék érkezésének a megadott időintervallumon belül órára pontos meghatározására NINCS MÓDUNK! 

A Futár két alkalommal kísérli meg a csomag kézbesítését. Kétszeri sikertelen kézbesítés után a csomag visszakerül a Horzéhoz. A szállítással kapcsolatos külön igényeit kérjük tüntesse fel a "szállítással kapcsolatos megjegyzés" mezőben!

 A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni. A Vevő köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően a hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni. A megrendelt termékek csomagolási költségét a Horze viseli.

Személyes átvétel: Webáruházban történt megrendelés esetén választhatja a Személyes átvételt is, melyet a 2120 Dunakeszi, Fő út 1/b. cím alatt tehet meg. A megrendeléséről ilyen esetben is küldünk visszaigazolást, illetve mindenképpen felkeressük telefonon is, ha nincs raktáron a kért termék, akkor amiatt, de alapvetően az átvétel időpontjának meghatározására is.

Lehetséges fizetési módok

1. Készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel)

2. Banki átutalás (előre utalás)

Banki átutalás esetén először feldolgozzuk a rendelését, és csak utána tudjuk küldeni az utaláshoz szükséges adatokat. A rendelés végösszegének bankszámlánkra érkezése után indítjuk a csomagot, és az átvétel várható napjáról minden esetben telefonon értesítjük. 

3. Az áruházban történő személyes átvétel esetén készpénzben, bankkártyával, vagy vásárlási utalvánnyal.

4. Utalványos fizetés

Webáruházunkban is fizethet utalvánnyal. A leadott rendelés megjegyzés rovatában jelezni kell, hogy utalvánnyal szeretne fizetni, és postán előre elküldeni. Ha megérkezett, utána tudjuk feladni a csomagot. Az érkezés pontos napjáról természetesen ezen esetben is előzőleg telefonon értesítjük.

Jótállás, szavatosság, garancia

A Horze Hungary Kft. az általa forgalmazott termékekre a Ptk. szerinti szavatosságot vállal. Szavatossági igény érvényesítésére 2 (azaz két) év áll a Vevő rendelkezésére. Szavatossági igény esetén a Vevő kérheti: 

a) elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Horze Hungary Kft.-nek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget. 

b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs lehetőség, vagy ha a Horze Hungary Kft. a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja, vagy kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető. A szavatossági igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát. A vásárlástól számított 6 (azaz hat) hónapig a Horze Hungary Kft. kell bizonyítania, hogy a Termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a Termékben. 6 (azaz hat) hónap letelte után a Vevőnek kell bizonyítania, hogy a hiba a Termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.

A Kifogások érvényesítésének helye: 2120 Dunakeszi, Fő út 1/b

Az itt nem szabályozott kérdésekben a 117/1991. kormányrendelet rendelkezései irányadók.

________________________________________

Elállási jog, csere

Elállás:

A Vevő a Termék átvételét követő 14 (azaz tizennégy) napon belül e-mailben, az  info@horze.hu e-mail címre megküldve, vagy dunakeszi Horze Lovasáruházunkban és bábolnai Lovasboltunkban szóban indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. 

A csomag visszaküldésének címe: 2120 Dunakeszi, Fő út 1/b

Ebben az esetben a Horze Hungary Kft. a vevő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb a Termék visszaszolgáltatását követő 14 (azaz tizennégy) napon belül banki átutalással, a Vevő által megadott bankszámlára téríti vissza. A Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt a Termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Az elállási jog kizárólag sértetlen állapotú, nem használt és hiánytalan gyári csomagolásban számlával (vagy annak másolatával) együtt visszaérkező Termékekre vonatkozik. Az átvétel után megsérült Termékekre az elállási jog nem vonatkozik.

Az itt nem szabályozott kérdésekben a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezései irányadók.

Csere

A Vevőnek lehetősége van a termék kicserélésére az átvételt követő 14 (azaz tizennégy) napon belül. Ezt megteheti személyesen, illetve cserecsomagot igényelve GLS futárszolgálattal is. Mindkét esetben a terméknek, - az átvételét követő 14 (azaz tizennégy) napon belül -, eredeti, sértetlen állapotában, a számlamásolattal együtt vissza kell érkeznie áruházunkba. 

Ha Ön a cserecsomagot szeretné igénybe venni:

Újra kell rendelni a kért terméket, és jelezni, hogy a korábbi hibás rendelés cseréje lenne. Futárunk kiszállítja az új terméket és visszahozza a cserélni kívánt árut. Költsége egyszer 1900 Ft, mely a Vevőt terheli. Cserecsomag esetén is telefonon értesítjük a vevőt a kiszállítás várható napjáról.

Az akciós feltételekkel megrendelt, valamint időszakos vásárlási kedvezmény igénybevételével teljesített termékek kicserélése esetén az alábbi szabályok az irányadóak:

A Vevő az eredeti feltételek (akciós árcsökkentés vagy vásárlási kedvezmény) szerint jogosult azonos terméket választani, azonban akciós árcsökkentéssel vagy vásárlási kedvezménnyel nem érintett, eredetitől eltérő termékek választása esetén az eredeti termékhez kapcsolódó csökkentett ár, vagy vásárlási kedvezmény nem alkalmazható!

Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja

1. Személyes bejelentés

A vásárló bejelentheti személyesen jótállási, vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónál. (2120 Dunakeszi, Fő út 1/b.) Ekkor a Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:

- a vásárló nevét, címét, telefonszámát,

- a termék megnevezését, cikkszámát, vételárát, 

- a vásárlás időpontját, 

- a hiba bejelentésének időpontját, - a hiba leírását, 

- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt, 

- a kifogás rendezésének módját. 

Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti. A jegyzőkönyv másolatát a vásárlónak átadja. 

2. Írásban történő bejelentés

A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak az info@horze.hu email címre küldött levélben, vagy postai úton küldött levélben.  

Ekkor a levélnek tartalmaznia kell: - a vásárló nevét, címét, 

- a termék megnevezését, vételárát, 

- a vásárlás időpontját, 

- a hiba bejelentésének időpontját,

- a hiba leírását,

- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.

A Fogyasztó az alábbi felügyeleti szervekhez fordulhat panaszával:

Pest Megyei Békéltető Testület

Pest Megyei Kereskedelmi és Iparkamara

Név: Dr. Csanádi Károly

Cím: 1055 Budapest, Kossuth tér 6-8.

Telefonszám/fax: 061-474-792

Országos Tisztifőorvosi hivatal

Cím: 1097 Budapest, Gyáli út 2-6.

Levelezési cím: 1437 Budapest, Pf.: 839.

Központi telefonszám: 061-476-1100

Központi faxszám: 061-476-1390

Pest Megyei Kormányhivatal

Fogyasztóvédelmi felügyelősége

Név: Albert Ildikó

Cím: 1052 Budapest, Városház utca 7.

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH)

Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.

Levelezési cím: 1428 Budapest, Pf.: 20.

Központi telefonszám: 061-459-4800

Faxszám: 061-210-4677


Márkák