VÁSÁRLÁS & SZÁLLÍTÁS

A megrendelés lépései:

1. Regisztráció a www.horze.hu weboldalon

2. A kosár használata, termékek kiválasztása

Ha méret- és fazonbeli bizonytalanságából fakadóan kérdései lennének, vagy olyan terméket szeretne, amelyet nem talál a weboldalon, keresse fel bátran munkatársainkat az info@horze.hu email címen, vagy a +36 27 391194-es telefonszámon!

3. A megrendelés összeállítása

4. Az adatbeviteli hibák ellenőrzése és javítása

Nagyon fontos, hogy a megadott mobiltelefonszámon a megrendelés tételeiben fennálló esetleges változások, vagy egyes termékekre vonatkozó készlethiány miatt felmerülő kérdésekben illetékes személyt érjük el KÖZVETLENÜL!

5. A megrendelés elküldése

6. A megrendelés visszaigazolása

Rendelés

Rendelés történhet a www.horze.hu weboldalon, illetve telefonos megkeresésen keresztül.

Telefonos megrendelést - a félreértések elkerülése végett - minden esetben e-mailen is meg kell erősíteni!

Téves megrendelését a Vevő még a csomag feladását megelőzően következmények nélkül lemondhatja e-mailben az info@horze.hu címen vagy a +36 27 391194 -es telefonszámon.

A rendelés szintén következmények nélkül lemondható, amennyiben a Vevő által kért módon nem teljesíthető.

Kiszállítás, személyes átvétel

Szállítási határidő: Raktáron levő termékek esetén 2-3 munkanap. Amennyiben a termék nincs raktáron, úgy a Horze értesíti a Vevőt a szállítás határidejéről. 

Szállítási mód: GLS futárszolgálat.

Szállítási költség:

23.900Ft alatt 1490Ft szállítási díjat kell fizetni.

23.900Ft felett a kiszállítás ingyenes Magyarországra!

Lótáp esetében a szállítási költség zsákonként 1490 Ft, függetlenül attól, hogy a rendelés összköltsége meghaladja-e a 23900 Ft-ot, vagy sem!

A szállítás menete: A házhoz szállítás hétköznap 9 és 16 óra között történik. A termék érkezésének a megadott időintervallumon belül órára pontos meghatározására NINCS MÓDUNK!

A Futár két alkalommal kísérli meg a csomag kézbesítését. Kétszeri sikertelen kézbesítés után a csomag visszakerül a Horzéhoz. A szállítással kapcsolatos külön igényeit kérjük tüntesse fel a "szállítással kapcsolatos megjegyzés" mezőben!

 A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni. A Vevő köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően a hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni. A megrendelt termékek csomagolási költségét a Horze viseli.

Személyes átvétel: Webáruházban történt megrendelés esetén választhatja a Személyes átvételt is, melyet a 2120 Dunakeszi, Fő út 1/b. cím alatt tehet meg. A megrendeléséről ilyen esetben is küldünk visszaigazolást, illetve mindenképpen felkeressük telefonon is, ha nincs raktáron a kért termék, akkor amiatt, de alapvetően az átvétel időpontjának meghatározására is.

Lehetséges fizetési módok

1. Készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel)

2. Banki átutalás (előre utalás)

Banki átutalás esetén először feldolgozzuk a rendelését, és csak utána tudjuk küldeni az utaláshoz szükséges adatokat. A rendelés végösszegének bankszámlánkra érkezése után indítjuk a csomagot, és az átvétel várható napjáról minden esetben telefonon értesítjük.

3. Az áruházban történő személyes átvétel esetén készpénzben, bankkártyával, vagy vásárlási utalvánnyal.

4. Utalványos fizetés

Webáruházunkban is fizethet utalvánnyal. A leadott rendelés megjegyzés rovatában jelezni kell, hogy utalvánnyal szeretne fizetni, és postán előre elküldeni. Ha megérkezett, utána tudjuk feladni a csomagot. Az érkezés pontos napjáról természetesen ezen esetben is előzőleg telefonon értesítjük.


Márkák