VÁSÁRLÁS & SZÁLLÍTÁS

A megrendelés lépései:

1. Regisztráció a horze.hu weboldalon

2. A kosár használata, termékek kiválasztása

Ha méret- és fazonbeli bizonytalanságából fakadóan kérdései lennének, vagy olyan terméket szeretne, amelyet nem talál a weboldalon, keresse fel bátran munkatársainkat az [email protected] email címen, vagy a +36 27 391194-es telefonszámon!

3. A megrendelés összeállítása

4. Az adatbeviteli hibák ellenőrzése és javítása

Nagyon fontos, hogy a megadott mobiltelefonszámon a megrendelés tételeiben fennálló esetleges változások, vagy egyes termékekre vonatkozó készlethiány miatt felmerülő kérdésekben illetékes személyt érjük el KÖZVETLENÜL!

5. A megrendelés elküldése

6. A megrendelés visszaigazolása

Rendelés:

A rendelések leadására csak a horze.hu weboldalunkon keresztül van lehetőség.

Téves megrendelését még a csomag feladását megelőzően következmények nélkül lemondhatja e-mailben az [email protected] címen vagy a +36 27 391194 -es telefonszámon.

A rendelés szintén következmények nélkül lemondható, amennyiben a vevő által kért módon nem teljesíthető.

A termékek mennyiségének feltüntetésekor a Horze a tőle elvárható legnagyobb gondossággal jár el, azonban az esetlegesen előforduló technikai hibák általi készleteltérés miatt nem áll módjában felelősséget vállalni!

Kiszállítás, személyes átvétel:

Szállítási határidő: Raktáron lévő termékek esetén 2-3 munkanap. Amennyiben a termék nincs készleten, úgy a Horze értesíti a vevőt a szállítás határidejéről. 

Szállítási mód: GLS futárszolgálat.

Szállítási költség:

5000 Ft alatt 990 Ft szállítási díjat kell fizetni.

5000 Ft felett a kiszállítás ingyenes Magyarország egész területére!

Lótáp esetében a szállítási költség zsákonként 990 Ft, függetlenül attól, hogy a rendelés összköltsége meghaladja-e az 5000 Ft-ot!

Cserecsomag költség: 1900 Ft.

Menete: a vevőnek meg kell rendelnie a horze.hu webshopunkon keresztül azt a terméket, amelyet szeretne helyette és a megjegyzésben megjelölni, hogy cserecsomag lesz. A vevőnek megfelelően be kell csomagolni a visszaküldendő terméket, s ugyanannak a futárnak átadni, aki az új termékét szállítja ki. 

A szállítás menete: A házhoz szállítás hétköznap 9 és 16 óra között történik. A termék érkezésének a megadott időintervallumon belül órára pontos meghatározására NINCS MÓDUNK!

A futár két alkalommal kísérli meg a csomag kézbesítését. Kétszeri sikertelen kézbesítés után a csomag visszakerül a Horzéhoz. A szállítással kapcsolatos külön igényeit kérjük tüntesse fel a "szállítással kapcsolatos megjegyzés" mezőben!

 A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni. A Vevő köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően a hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni. 

Személyes átvétel: Webáruházban történt megrendelés esetén választhatja a személyes átvételt is, melyet CSAK a 2120 Dunakeszi, Fő út 1/b. cím alatt tehet meg. A megrendeléséről ilyen esetben is küldünk visszaigazolást, illetve mindenképpen felkeressük telefonon is, ha nincs raktáron a kért termék, akkor amiatt, de alapvetően az átvétel időpontjának meghatározására is.

Lehetséges fizetési módok:

1. Készpénzben, vagy bankkártyával az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel)

2. Online bankkártyás fizetés: a fizetendő összeget a vevő számlájáról csak zárolja a bank, nem vonja le azonnal, így az ajándékkártyák, törzsvásárlói pontok felhasználására természetesen ezen fizetési mód esetében is van lehetőség. A rendelés feldolgozása (termékek, kedvezmények ellenőrzése) után a megfelelő (csökkentett) összegre módosítjuk a fizetendőt és ezt az összeget véglegesítjük. Ezután a bank a többletkülönbözetet pár munkanapon belül felszabadítja a vevő számláján.

4. Az áruházban történő személyes átvétel esetén készpénzben, bankkártyával, vagy vásárlási utalvánnyal.

5. Utalványos fizetés

Webáruházunkban is fizethet utalvánnyal.
A leadott rendelés megjegyzés rovatában jelezni kell a felhasználandó utalvány(ok) számát.
A rendelés feldolgozását követően a végszámlát már az utalványok értékének megfelelő csökkentett összegről állítjuk ki.
Az érkezés pontos napjáról természetesen ez esetben is előzőleg telefonon értesítjük.