Visszatérítés és csere
Ha bármilyen módon nem elégedett a termékkel, a Horze 30 napot biztosít a termék visszaküldésére. Felhívjuk figyelmét, hogy a Horze nem nyújt visszatérítést szennyezett vagy sérült termékek esetén. Ön nem jogosult semmilyen pénzügyi vagy anyagi kompenzációra az ingyenes vagy bónusz termékek visszaküldéséért.
VISSZÁLLÍTÁS: Bármilyen terméket visszaküldhet, amennyiben a termék ugyanabban az állapotban és csomagolásban van, amelyben azt szállították. Fontos, hogy tájékoztasson minket arról, hogy a visszatérítés a visszaküldött termékkel azonos állapotban és csomagolásban történik.
Kérjük vegye figyelembe hogy csak használatlan termék kerülhet visszaküldésre. A vevő által meghímeztetett terméket nem lehet visszaküldeni. Kérjük vegye figyelembe, hogy egyes termékek értéke nem visszatéríthető a különböző higiéniai, vagy egyéb biztonsági szabályokból kifolyólag. A visszaküldött fehérnemű értéke nem visszatéríthető, kivétel, ha a termék eredeti csomagolása felbontatlan és sértetlen.
Visszaküldés menete a Horze részére:
A Horze fenntartja a jogot, hogy rendelésenként 800-Ft visszaküldési díjat számítson fel. A visszaküldési díj automatikusan levonásra kerül a visszaküldött termékek visszatérített összegéből.
>>Ha úgy dönt, hogy a csomagot más szállítási móddal küldi vissza, az a saját felelősségére történik, és a visszaküldési költséget Önnek kell megfizetnie.<<
A visszaküldés feldolgozásáról email-ben értesíti a Horze.
A visszatérítés joga fennáll, ha a termék a szállítás során megsérült, továbbá hiányosnak, vagy hibásnak találtatik. Fenntartjuk a jogot a kisebb eltérésekre a termék színét és egyéb részleteit illetően. Amennyiben bármilyen kételye merülne fel ezekkel a részletekkel kapcsolatban (ugyanúgy a hímzett termékekre vonatkozóan is) javasoljuk, hogy lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal, mielőtt leadná rendelését. Apróbb eltérések a termék részleteiben, színében nem jogosítanak fel reklamációra. A józan ész elveit szükséges alkalmazni.
A termék ár-érték aránya határozza meg, hogy annak értéke használt állapotában jogosult-e a visszatérítésre.
A visszatérítés érvényesítéséhez egy kitöltött visszaküldési formával együtt kell visszajuttatnia a terméket a Horze részére. Nagyon fontos, hogy elengedő információval lásson el minket a termék visszaküldési okát illetően: mennyit fizetett ki postaköltségként, illetve, hogy pénzvisszafizetést, vagy cserét részesítene-e előnyben. Amennyiben a termék hibája a Horzénak tulajdonítható, a visszaküldés költségét is megtérítjük az ön részére.
Kérjük vegye figyelembe, hogy a visszaküldés feldolgozása és a megfelelő kompenzáció folyamata 2-3 hetet vehet igénybe.
Kérjük vegye figyelembe, hogy ha egy visszaküldött, vagy cserecsomag elveszik a Horzénak történő visszajuttatás során, ön csak az esetben jogosult kompenzációra, amennyiben a birtokában van a csomagkövetési kód az adott szállítmányra vonatkozóan.
Ha egy hímzett megrendelés kézbesítése sikertelen és visszaérkezik a Horze részére, fel fogjuk keresni emailen, vagy telefonon. Ön jogosult a számára meghímzett termékek másodszori kézbesítésére is a Horze által. Amennyiben a Horze munkatársa nem tud kapcsolatba lépni önnel 14 napon belül, úgy az az ön részére ki lesz számlázva a visszaküldés adminisztrációs költségeivel együtt. A termék ezután meg lesz semmisítve.
Amennyiben egy olyan terméket küld vissza, amely egy 2-t fizet 3-at kap promóció része volt, a promóciós kedvezmény nem érvényesíthető többé. Az ingyenes termék értéke levonásra kerül a visszatérített összegből.